Feedback of klacht
Wij willen je graag de beste zorg en een heldere communicatie bieden. Een wederzijdse vertrouwensband is daarvoor erg belangrijk. Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat je vindt dat wij je onzorgvuldig of onjuist benaderd hebben. Wij willen graag van je horen wanneer je niet tevreden bent en nodigen je uit om dat in vertrouwen met ons te bespreken.
Maak een afspraak met ons om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op.
Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen kun je een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van deĀ SKGE. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.
Praktijkinformatie
Let op: het spreekuur is uitsluitend op afspraak. Wij hebben geen balie-assistent waarmee je een afspraak kunt inplannen. In verband met (spoed)visite kan het zijn dan wij niet op locatie aanwezig zijn. Neem altijd bij spoed contact op via ons spoednummer alvorens je naar de praktijk toe komt. Geen spoed? Maak dan een terugbelconsult of stel u vraag via een e-consult.
Momenteel kan er een probleem optreden bij het bellen van de spoedlijn. Het rechtstreekse nummer is: 0592-794030
Huisartsen Assen-West
- Oostergracht 2
- 9408 MR Assen
- info@huisartsenassen.nl
Openingstijden
Maandag | 08:00 t/m 17:00 |
Dinsdag | 08:00 t/m 17:00 |
Woensdag | 08:00 t/m 17:00 |
Donderdag | 08:00 t/m 17:00 |
Vrijdag | 08:00 t/m 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |